658.8(075.8) М 27
Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007. Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грнББК 65.050.24я73 Рубрики: Управління економікою Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободных экз. нет
|