С78 Статистика ринку товарів та послуг [] : навч. посібник / [Н. М. Гаркуша та ін.]. - К. : Знання, 2011. - 341 с. : табл. - Л-ра: с. 338-341. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-643-9 : 72.00 грн
Рубрики: Економічна статистика--Ринок--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): методології статистики ринку -- методологии статистики рынка -- кон'юктура ринку -- конъюктура рынка -- оцінка ринкової ситуації -- оценка рыночной ситуации -- статистика товароруху -- статистика товародвижения -- товарооборот -- товарні запаси -- товарные запасы -- статистика цін -- статистика цен -- кон'юктурна інформація -- конъюктурная информация -- товарні біржі -- товрные биржи -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка Анотація: Досвід та методології статистичного аналізу товарного ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гаркуша, Н. М.; Бігдан, І. А.; Прокопова, О. В.; Сидорова, Т. О. Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
І-49 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |