П-18 Парсяк, Володимир Никифорович. Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Г 44 Гетало, В. П. Бізнес-планування [] : навч. посібник / В. П. Гетало, Г. О. Гончаров, А. В. Колісник. - К. : Професіонал, 2008. - 240 с. : табл. - Л-ра: с. 187-188. - Дод.: с. 189-236. - ISBN 978-966-370-087-8 : 035.00 грн
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи Бізнес- планування--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): дослідження ринку -- исследование рынка -- маркетинг- план -- план виробництва -- план производства -- організаційний план -- организационный план -- оцінка ризиків -- оценка рисков -- план охорони довкілля -- план охраны природной среды -- фінансовий план -- финансовый план -- презентація -- презентация Анотація: Зміст, сутність, механізм створення та приклади бізнес-планів для підприємницьких структур Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Гончаров, Г.О.; Колісник, А.В. Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Л72 Лозікова, Г. М. Комп'ютерні мережі [] : навч.-метод. посібник / Г. М. Лозікова ; Донецьк. економ.-гуманіт. ін-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 126, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 123. - Інформ. ресурси Інтернет: с. 123. - ISBN 966-8568-12-5 : 12.00 грн
Рубрики: Мережеві технології--Інтернет-технології--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): ком'пютерні комунікації -- компьютерные коммуникации -- історія розвитку Internet -- история развития Internet -- принципи роботи Internet -- принципы работы Internet -- телекомунікаційні послуги Internet -- телекоммуникационные услуги Internet -- пошук інформації в Internet -- поиск информации в Internet -- створення Web-сторінок -- создание Web-страниц -- Internet-технології в бізнесі -- Internet-технологии в бизнесе -- маркетинг товарів -- маркетинг товаров -- дослідження ринку -- исследование рынка -- інформаційна безпека -- информационная безопасность Анотація: Розглянуто можливості мереж на прикладі глобальної мережі Internet. Відображено роль Internet-технологій у бізнесі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Донецький економіко-гуманітарний інститут Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |