С88 Студінська, Галина Яківна. Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |