Д 81 Дудла, І. О. Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
Рубрики: Економіка торгівлі Товарознавство Кл.слова (ненормовані): споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Э40 Экономическая теория на пороге XXI века [] / Акад. гуманит. наук, Моск. гос. ун-т им. М. В. Ломоносова, Центр обществ. наук ; под ред. Ю. М. Осипова, В. Т. Пуляева. - СПб. : Петрополис, 1996. - 416 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-86708-088-9 : 10.06 грн
Рубрики: Економічна теорія, кін. 20 ст.--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): экономическая теория современности -- економічна теорія сучасності -- основные направления -- основні напрямки -- проблемы развития -- проблеми розвитку -- переходная экономика -- перехідна економіка -- типология экономических парадигм -- типологія економічних парадігм -- переходная экономика -- перехідна економіка -- социология экономики -- соціологія економіки -- макроэкономический анализ -- макроекономічний аналіз -- основи прогнозування -- основы прогнозирования -- эволюция "экономических популяций" -- еволюція "економічних популяцій" -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможность Анотація: На основе междисциплинарного подхода рассматриваются актуальные проблемы развития современной экономической теории в русле поиска новых решений. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осипов, Ю. М. \ред.\; Пуляев, В. Т. \ред.\; Академия гуманитарных наук; Московский государственный университет им. М. В. ЛомоносоваЦентр общественных наук; Экономический факультет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |