658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посіб. / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Ліра-К, 2017. - 478, [2] с. : табл., мал. - Літ.: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційні послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний товар -- інформаційна продукція -- інформаційний ринок -- інформаційний бізнес -- маркетингова інформація -- рекламна діяльність -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- ІТ-консалтинг -- інформаційний консалтинг -- електронна комерція -- Інтернет-маркетинг
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному бізнесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)