Б 11 Білоус, В. С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності [] / В. С. Білоус. - К. : КНЕУ, 2005. - 275 с. - Бібліогр. в кінці розд. . - ISBN 966-574-710-X : 041.30 грн
Рубрики: Зв'язки з громадськістю Кл.слова (ненормовані): масові комунікації -- массовые комуникации -- корпоративний імідж -- корпоративный имидж -- комунікаційна система -- комуникационная система Анотація: Визначено сутність і основні елементи системи зв'язків з громадськістю в економічній діяльності з використанням інтегративної методології. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К68 Корпоративна культура [] : навч. посіб. / Г. М. Захарчин [та ін.] ; під заг. ред. Г. М. Захарчин. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 341, [3] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 292-308. - Дод.: с. 309-341. - ISBN 978-966-418-176-8 : 230.00 грн
Рубрики: Культура--Навчальні видання для вищої школи Організаційна поведінка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): корпоративне управління -- ринкові відносини -- організаційна поведінка -- управління персоналом -- символи -- мова -- корпоративний імідж Анотація: Розглянуто фундаментальні поняття корпоративної культури та її суть. Охарактеризовано структуру, види, функції та зовнішні атрибути корпоративної культури організації. Висвітлено роль і місце корпоративної культури в системі організації та гармонізації відносин між суб'єктами ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Захарчин, Г. М.; Любомудрова, Н. П.; Винничук, Р. О.; Смолінська, Н. В.; Захарчин, Г. М. \ред.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |