С21 Саундерс, Ребекка. Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса [] = Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 234 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0049-4 : 20.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): веб-сайт -- коммерческая жилка -- комерційна жилка -- жизнь в сети -- життя в мережі -- гибриды -- гібриди -- профсоюзы -- профспілки -- руководство -- керівництво -- ценность продукции -- цінність продукції -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- маркетинг -- имидж компании -- імідж компанії -- логотип брендов -- логотип брендів -- быстрая доставка -- швидка доставка -- поставщики -- постачальники -- партнерство -- торговые синдикаты -- торгові синдикати -- пресса -- преса Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВНБТ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1) |
Ф42 Феофанов, Олег Александрович. Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
> Шифр: merk/2014/42 Газета 2014р. N 42 (22 жовт.) Закулісний, О. У Житомирі оголошено переможців проекту "Подаруй місту логотип" / Закулісний О. - С.2 Закулісний, О. У Житомирі пройшли Дні польської культури / О. Закулісний. - С.3 : фото Балицький, В. В Овруцькому районі відкрили новий потужний елеватор / В. Балицький. - С.9 : фото У Житомирі під час благодійного ярмарку зібрали 16,5 тисяч гривень на потреби Житомирського військового госпіталю. - С.3 : фото Конашевич, О. До Житомира із зони АТО повернулися 54 прикордонники / О. Конашевич. - С.2 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
> Шифр: 20hv/2014/41 Газета 2014р. N 41 (22 жовт.) Кузьмич, Анастасія. Світ дитячими очима у короткометражному фільмі "Житомирська звичайна..." / А. Кузьмич. - С.8 Кузьмич, Анастасія. Місто Житомир має свій логотип / А. Кузьмич. - С.7 : фото Досвід і професіоналізм - запорука успіху служби таксі "Пілот". - С.11 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
Кузьмич, Анастасія. Місто Житомир має свій логотип [] / Анастасія Кузьмич> // 20 хвилин. - 2014. - N 41(22 жовт.). - С. 7 : фото Рубрики: Символи--Конкурси--Житомир, місто Житомир, місто--Символи--Конкурси Кл.слова (ненормовані): логотип Житомира Анотація: Про конкурс на створення логотипу міста Житомира, який відбувся за підтримки Житомирської міської ради. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Геральдика, емблематика 2.03.01 Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
Закулісний, О. У Житомирі оголошено переможців проекту "Подаруй місту логотип" [] / О. Закулісний> // Меркурій. - 2014. - N 42(22 жовт.). - С. 2 Рубрики: Символи--Проекти--Переможці--Житомир, місто Житомир, місто--Символи--Проекти--Переможці Кл.слова (ненормовані): логотип Житомира Анотація: В прес-центрі Житомирської міської ради оголосили та нагородили переможців проекту "Подаруй місту логотип". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Геральдика, емблематика 2.03.01 Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
Презентовано напрацювання архітектурно-художньої концепції вигляду вулиць Житомира []> // Меркурій. - 2015. - N 5(4 лют.). - С. 2 : фото Рубрики: Логотипи--Житомир, місто Житомир, місто--Логотипи Кл.слова (ненормовані): логотип Житомира Анотація: Створено логотип міста Житомира. Робоча група розробляє архітектурно-художню концепцію (дизайн-код) нашого міста. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Геральдика, емблематика 2.03.01 Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
> Шифр: merk/2015/15 Газета 2015р. N 15 Конашевич, О. На Житомирщині після об'єднання територіальних громад буде утворено 4 повіти / О. Конашевич. - С.1 : фото Закулісний, О. Логотип міста Житомира не затверджено / О. Закулісний. - С.2 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
Закулісний, О. Логотип міста Житомира не затверджено [] / О. Закулісний> // Меркурій. - 2015. - N 15. - С. 2 : фото Рубрики: Логотипи--Житомир, місто Житомир, місто--Логотипи Кл.слова (ненормовані): логотип Житомира -- емблематика Житомира -- эмблематика Житомира Анотація: Запропований варіант логотипу міста Житомира не затверджений рішенням виконкому. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Геральдика, емблематика 2.03.01 Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
К38 Кидд, Чип. Go! Самая простая книга по графическому дизайну [] / Ч. Кидд ; [пер. на рус. А. Иванова]. - СПб. : Питер, 2014. - 152, [2] с. : ил. - ISBN 978-5-496-01240-9 : 363.00 грн
Рубрики: Графічний дизайн--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): комбинация форм -- комбінація форм -- история графического дизайна -- історія графічного дизайну -- дизайнерский трюк -- дизайнерський трюк -- оптическая иллюзия -- оптична ілюзія -- качество изображения -- якість зображення -- обрезка изображения -- обрізка зображення -- теория цвета -- теорія кольору -- шрифт -- типографский цвет -- друкарський колір -- передачи концепций -- передачі концепцій -- логотип Анотація: Переворот представления о дизайне, научит смотреть под новым углом на привычные вещи, отсечет лишнее и выделит главное, расскажет о разных видах графики. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Иванова, А. \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: mete/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Осіннє провітрювання шафи. П'ять кроків до ідеального гардеробу. - С.4-5 : рис. Фарба, яка сама "заліковує" завдані їй поранення. - С.8-10 : рис. Немішаєва, Яна. Хочеш сиди, хочеш працюй стоячи / Я. Немішаєва. - С.12-14 : рис. Поташ, Анатолій. Меблі "з мінливим характером" / А. Поташ. - С.16-18 : рис. Поташ, Анатолій. Бренд - це не лище логотип / А. Поташ. - С.20-22 : рис. Поташ, Анатолій. Звичайний робот здатен на більше, ніж навіть висококваліфікований працівник / А. Поташ. - С.24-27 : рис. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільних прим. немає Прим.1 (ВВ) зайнятий |
Поташ, Анатолій. Бренд - це не лище логотип [] / А. Поташ> // Меблеві технології. - 2019. - N 3. - С. 20-22 : рис. Рубрики: Меблеве виробництво Кл.слова (ненормовані): товарний бренд продукції -- брендинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільних прим. немає Прим.1 (ВВ) зайнятий |
О-64 . "Органічне виробництво і продовольча безпека", науково-практична конференція (9 ; 2021 ; Житомир) Шуляр, А. Л. Найпопулярніші українські органічні продукти та їх виробники [] / А. Л. Шуляр, В. П. Ткачук, В. Ф. Андрійчук> // Матеріали IX Міжнародної науково-практичної Конференції "Органічне виробництво і продовольча безпека", 27-28 травня 2021 року / М-во освіти і науки України, Поліс. нац. ун-т, Федерація орган. руху України, Поліс. центр орган. вир-ва "Полісся органік". - Житомир : Поліс. нац. ун-т, 2021. - С. 143-149 : табл., фот. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-7684-53-3
Рубрики: Органічна продукція--Виробництво--Житомирська область, 21 ст. Органічне виробництво--Розвиток--Житомирська область, 21 ст. Житомирська область--Органічна продукція--Виробництво, 21 ст. Житомирська область--Органічне виробництво--Розвиток, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): органічний бізнес -- органічне виробництво -- органічна продукція -- продовольча безпека -- логотип -- сертифікація -- органік Анотація: [Аналіз сучасного українського ринку органічної продукції-які органічні продукти користуються найбільшим попитом населення та які виробники продукції з логотипом "Органік" працюють на теренах України]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скидан, Олег \ред.\; Романчук, Людмила \ред.\; Раманаускас, Юліус \ред.\; Радзявичюс, Гедиминас \ред.\; Ткачук, В. П.; Андрійчук, В. Ф.; Міністерство освіти і науки України; Поліський національний університет; Федерація органічного руху України; Поліський центр органічного виробництва "Полісся органік"; "Органічне виробництво і продовольча безпека", науково-практична конференція(9 ; 2021 ; Житомир) Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1) Вільні: КР (1) |
Матлина, Слава Григорьевна. Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4 Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |