> Шифр: umil/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17 Кл.слова: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29 Кл.слова: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34 Кл.слова: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В. Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50 Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І. Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57 Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В. Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60 Кл.слова: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67 Кл.слова: МОВНА КУЛЬТУРА Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70 Кл.слова: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука [Текст] / Л. Чухліб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української літератури Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- Шевчук В. Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
С79 Степанишин, Борис Ількович. Стратегія і тактика в літературній освіті учнів [] : [посібник] / Борис Степанишин. - К. : Веселка ; Т. : Навч. кн. - Богдан, 2003. - 192 с. - ISBN 966-01-0209-7 (Веселка). - ISBN 966-692-174-X (Навч. книга - Богдан) : 14.60 грн
Рубрики: Літературознавство українське--Викладання--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): письменство -- писательство -- літературна освіта -- литературное образование Анотація: Посібник належить професору Рівненського державного гуманітарного університету Борису Степанишину, в якому він узагальнив свій майже півстолітній досвід викладання літератури та виділив близько сотні найактуальніших проблем, від позитивного вирішення яких залежить ефективність літературної освіти і літературного виховання учнів 5-12 класів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Ш95 Шуляр, Василь Іванович. Вивчення літературної теми в основній школі: методика і технологія [] : [навч.-метод. посібник] / В. І. Шуляр. - Х. : Основа, 2013. - 173, [3] с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 4 (113)). - Л-ра: с. 172-173. - ISBN 978-617-00-1736-9 : 5.00 грн
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- литературное образование -- сучасний урок української літератури -- современный урок украинской литературы -- технологія планування літературної теми -- технология планирования литературной темы Анотація: Навчально-методичний посібник пропонує методику вивчення літературної теми в основній школі на прикладі матеріалів із української літератури у 8 і 9 класах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л63 Лісовський, Антон Михайлович. Морфологія художності твору і вивчення літератури в школі [] : [метод. посібник] / А. М. Лісовський. - Житомир : Полісся, 2004. - 132 с. - Л-ра: с. 128-130. - ISBN 966-635-105-5 : 5.00 грн
Рубрики: Література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Практичні посібники Художній образ--Практичні посібники Художня література--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- літературна освіта -- литературное образование -- художній твір -- художественное произведение -- художня розповідь -- художественный рассказ -- мовленевий розвиток -- речевое развитие -- образи літератури -- образы литературы Анотація: На основі аналізу сутнісних особливостей художньої літератури як мистецтва слова дається обгрунтування системи роботи по вивченню літературного твору на уроках української та зарубіжної літератури в школі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Нежива, Людмила. "Слова, що можуть гриміти, як грім, і світити, як зорі": експресіонізм у системі літературної освіти [] / Людмила Нежива> // Дивослово. - 2016. - N 1. - С. 58-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): експресіонізм -- урок-експресія -- експесіоністи -- літературна освіта -- літературні стилі Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Предметоцентризм у викладанні літератури [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2017. - N 4. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): текстоцентризм -- естетичний історизм -- літературна освіта -- аналіз літературного твору -- феноменальність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Янкович, Оксана. Використання методики "щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури [] / Оксана Янкович, Інна Ханчук> // Дивослово. - 2017. - N 12. - С. 2-6. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--Методика викладання Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): літературна компетентність -- технологія розвитку мовлення -- культура читання -- літературна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ханчук, Інні Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури [] / Ольга Криворотенко> // Дивослово. - 2018. - N 5. - С. 6-11 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--Уроки--Критичне мислення Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- аналіз художнього твору -- літературна освіта -- інтерпретування художнього твору Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Гончарук, А. В. Оперативні завдання для поточного оцінювання. 7-й клас [] / А. В. Гончарук> // Зарубіжна література в школі. - 2018. - N 9/10. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні школи--Зарубіжна література--Уроки--Україна Кл.слова (ненормовані): літературна освіта -- оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |