Н76 Новошинська, Любов Василівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Л. В. Новошинська ; Мін-во освіти і науки України, Одеський держ. екон. ун-т. - К. : Центр навч. літ-ри, 2004. - 176 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 171-174. - ISBN 966-8365-39-9 : 23.20 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): міжнародне економічне середовище -- международная экономическая среда -- міжнародна інвестиційна діяльність -- международная инвестиционная деятельность -- міжнародні маркетингові ризики -- международные маркетинговые риски -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- міжнародна товарна політика -- международная товарная политика -- маркетингова стратегія товару -- маркетинговая стратегия товара Анотація: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |