Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Осовська, Г. В. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Є78 Єрмошенко, Микола Миколайович. Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Національна академія управління Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М50 Менеджмент cуб'єктів господарювання: теорія та практика [] : монографія / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [за заг. ред. Тарасюк Г. М.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 447, [1] с. : табл., рис. - Літ. в кінці ст. - Зі змісту: Перебіг регіональних інноваційних процесів та їх інвестиційне забезпечення на прикладі аграрної сфери в Житомирській області / З. Б. Янченко. Актуальність підготовки спеціалістів сфери туризму у Житомирському регіоні / О. В. Мілінчук. - ISBN 978-966-683-390-0 : 34.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Суб’єкти господарювання--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- коммерціалізація наукових досліджень -- коммерциализация научных исследований -- економічна безпека підприємства -- экономическая безопасность предприятия -- фінансове планування -- финансовое планирование -- операційний потенціал підприємства -- операционный потенциал предприятия -- конкурентноспроможність трудового потенціалу -- конкурентноспособность трудового потенциала -- інноваційний розвиток регіону -- инновационное развитие региона -- регіональні інноваційні процеси -- региональные инновационные процессы -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- технологічний розвиток підприємства -- технологическое развитие предприятия -- кадровий менеджмент -- кадровый менеджмент -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- трендовий аналіз -- трендовый анализ Анотація: У монографії розглянуті теоретико-прикладні аспекти менеджменту суб'єктів господарювання, визначені проблеми та перспективи його розвитку. Значна увага приділяється інноваційно-інвестиційній складовій менеджменту, питанням стратегічного менеджменту та управління змінами, кадровому менеджменту, питанням маркетингу та логістики. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Янченко, З. Б.; Мілінчук, О. В.; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 3 КР (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: КР (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
М73 Мних, Микола Володимирович. Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Академія муніципального управління Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Килипенко, В. В. Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК. - 2016. - N 11. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Управління Кл.слова (ненормовані): система управління маркетингом -- процес управління -- маркетингова діяльність підприємства Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |