Мних, О. Б. Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [] / О. Б. Мних> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 77-86. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Транспортне машинобудування--Кризи--Україна Машинобудівні підприємства--Маркетинг--Україна Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): криза -- кризис -- машинобудівна галузь -- машиностроительная отрасль -- транспортне машинобудування -- транспортное машиностроение -- інноваційна активність -- инновационная активность -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- ринкова вартість -- рыночная стоимость Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Буднікевич, І. М. Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2017. - N 3. - С. 28-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Економічна політика--Україна Регіональна економіка--Конкуренція--Україна Місцевості--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): регіональна політика привабливості -- маркетинговий підхід -- успішні практики Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гавриш, І. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |