Л84 Лукан, Олександра Михайлівна. Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності [] : автореф. дис. / Лукан Олександра Михайлівна ; [наук. керівник М. М. Василюк] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- витрати -- збут -- облік -- аналіз -- маркетингові витрати Анотація: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Василюк, Марія Михайлівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний технологічний університет Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Б61 Біловодська, Олена Анатоліївна. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [] : монографія / О. А. Біловодська. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 461, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461. - ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00 грн
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційне підприємництво -- логістичний потенціал -- системний аналіз -- ринок інновацій -- оцінка каналів постачання -- управління товарним рухом -- оптимізація системи товароруху -- оцінка ефективності управління -- управління витратами -- маркетингові витрати -- валовий внутрішній продукт -- структура внутрішніх витрат -- інноваційна діяльність підприємства -- маркетингове забезпечення Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Ткаченко, Сергій Анатолійович. Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником "Маркетингові витрати" у місію обліково-економічного забезпечення [] / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 1. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Фінанси--Управління Маркетинг--Витрати--Бухгалтерський облік Кл.слова (ненормовані): комерційно-виробнича стратегія -- маркетингові витрати -- обліково-економічне забезпечення -- підсистема -- показник -- рахунок-екран Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Потишняк, Олена Миколаївна Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |