К88 Куденко, Наталія Володимирівна. Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; ред. Н. Г. Царик ; М-во освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1998. - 151 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-Х : 8.40 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії росту -- маркетинговые стратегии роста -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
К44 Кислюк, Л. В. Стратегічний маркетинг [] : конспект лекцій / Л. В. Кислюк. - 2-ге вид. - Київ : Кондор, 2020. - 171, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 170-171. - ISBN 978-617-7939-14-5 : 140.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): стратегічний менеджмент -- місія підприємства -- цілі підприємства -- маркетинговий стратегічний аналіз -- маркетинговий матричний аналіз -- маркетингове макросередовище -- маркетингове мікросередовище -- CWOT-аналіз -- SPACE-аналіз -- маркетингові корпоративні стратегії -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговий аудит -- стратегії маркетингу Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |