П-18 Парсяк, Володимир Никифорович. Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
А55 Anderson , David R.. An introduction to management science. Quantitative approaches to decision making [Текст] / D. R. Anderson, D. J. Sweeney, D. R. Anderson, T. A. Williams. - 7th ed. - Minneapolis ; New York ; Los Angeles : West publ. co., 1994. - XXII, 814, A-56, I-9 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. A-1-A-56. - Ind.: p. I-1-I-9. - ISBN 0-314-02479-4 : 50.00 грн
Рубрики: Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): наука менеджменту на практиці -- лінійне програмуваня: графічний метод -- формулювання, комп'ютерне рішення, тлумачення -- маркетингові програми -- фінансові програми -- програми управління виробництвом -- цілочисельне лінійне програмування -- мережеві моделі -- моделі інвентарю -- комп'ютерне моделювання -- аналіз рішень -- прогнозування -- динамічне програмування Анотація: Reflecting the latest developments in Microsoft Office Excel 2013, Anderson/Sweeney/Williams/Camm/Cochran/Fry/Ohlmann's AN INTRODUCTION TO MANAGEMENT SCIENCE: QUANTITATIVE APPROACHES TO DECISION MAKING, 14E equips readers with a sound conceptual understanding of the role that management science plays in the decision-making process. The trusted market leader for more than two decades, the book uses a proven problem-scenario approach to introduce each quantitative technique within an applications setting. All data sets, applications, and screen visuals reflect the details of Excel 2013 to effectively prepare you to work with the latest spreadsheet tools. Important Notice: Media content referenced within the product description or the product text may not be available in the ebook version. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Sweeney, Dennis J.; Anderson, David R.; Williams, Thomas A. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |