Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління маркетинговим потенціалом підприємства [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - Київ : Професіонал, 2006. - 288 с. - Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280. - ISBN 966-370-024-6 : 28.60 грн
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ресурси підприємства -- маркетинговий потенціал -- самострахуванняя -- конкурентоспроможність -- маркетингові ресурси -- маркетинговий потенціал -- конкуренція Анотація: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мажинський, Руслан Володимирович Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (3) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3) |