Буднікевич, І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш> // Регіон. екон. - 2016. - N 3. - С. 76-85. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Україна Інвестиційна політика--Україна Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- привабливість територій -- привлекательность территорий Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гавриш, І. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Костинець, В. В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Туризм--Україна Території--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Костинець, Ю. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |