М27 Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [] : монографія / [Н. В. Карпенко та ін.] ; за заг. ред. Н. В. Карпенко. - Київ : Центр учб. літ., 2019. - 251, [1] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на 5-7 с. - Літ.: с. 238-250. - ISBN 978-617-673-464-2 : 175.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання Підприємства--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): капітал машинобудівних підприємств -- медицинські центри -- маркетинг персоналу -- конкуреноспроможність аграрних підприємств -- лобіювання -- маркетинг туристичного підприємства -- інтернет-маркетинг -- бечмаркінговий аналіз конкурентних переваг -- маркетинговий менеджмент -- маркетингове управління персоналом -- управління маркетинговими ризиками -- управління товарними потоками -- маркетингова освіта -- ринок освітніх послуг -- холістичний маркетинг Анотація: Результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів і послуг. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карпенко, Н. В.; Макарова, М. В.; Педченко, Н. С.; Перебийніс, В. І.; Карпенко, Н. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |