M34 Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" РУБ 339.138 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
L52 Lehmann, Donald R.. Analysis for Marketing Planning [Текст] / Donald R. Lehmann, Russell S. Winer. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - XI, 219 p. - (The Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. I-1-I-8. - ISBN 0-256-21442-5 : 008.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--США--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- планування -- планирование -- маркетинг-план Анотація: This book focuses on the analysis needed for marketing decisions. It is structured around the basic planning document, the marketing plan. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Winer, Russell S. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М13 McDonald, William J.. Direct Marketing [Текст] : an Integrated Approach / William J. McDonald. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1998. - XVIII, 532 p. : ill. + 4 эл. гиб. диск. - (Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 521-532. - ISBN 0-256-19783-0 (alk. paper) : 017.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Прямий маркетинг
Рубрики: Безпосередній маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- маркетинг -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- маркетинг-план -- телевезійний маркетинг -- телевизионный маркетинг Анотація: This book is designed to assist you in understanding and organizing the process of management decision making and activities required to plan and implement direct marketing programs. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М12 McCarthy, Edmund Jerome. Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании Анотація: [The fundamentals of marketing]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Perreault, William D. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S16 Sales Force Management [Текст] / Gilbert A. Churchill [et al.]. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727 p. : ill. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 713-727. - ISBN 0-07-027555-6 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Торгівля--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- менеджмент -- управління збутом -- управление сбытом -- маркетинг-план -- торгові агенти -- торговые агенты -- торговий менеджмент -- торговый менеджмент Анотація: But it would also do little to help students understand how a sales manager might perform his or her job most effectively. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Churchill, Gilbert; Ford, Neil; Walker, Orville; Johnston, Mark; Tanner, John Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
S33 Schilling, Melissa A.. Strategic management of technological innovation [Текст] / Melissa A. Schilling. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2005. - XI, 289 p. : ill. - Ind.: p. 279-289. - ISBN 0-07-294298-3 (alk. paper) : 70.00 грн Переклад назви: Менеджмент технологічних інновацій
Рубрики: Інновації--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Інноваційний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): инновации -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- технологічні інновації -- технологические инновации -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетинг-план -- авторське право -- авторское право -- нові товари -- новые товары Анотація: The subject of innovation management is approached here as a strategic process. The outline of the book is designed to mirror the strategic management process used in most strategy textbooks, progressing from assessing the competitive dynamics of the situation, to strategy formulation, and then to strategy impementation. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Б59 Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування [] : навч.-метод. посібник / С. Ф. Покропивний та ін. ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 158 с. : табл. - Л-ра: с. 158. - ISBN 966-574-260-4 : 14.64 грн
Рубрики: Бізнес-плани--Розробка--Навчальні видання для самоосвіти Кл.слова (ненормовані): ринок -- рынок -- маркетинг-план -- виробничий план -- производственный план -- організаційний план -- организационный план -- ризики -- риски -- финансовый план -- фінансовий план Анотація: Практичні рекомендації розробки бізнес-плану. Розробка та обгрунтування бізнес-плану спирається на міжнародні стандарти. У посібнику наявні тести, контрольні запитання, допоміжні таблиці. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Покропивний, Сергій Федорович; Соболь, Сергій Миколайович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Шапринська, Лада Михайлівна; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |