М27 Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\ Примірників всього: 5 ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2) |