Мних, О. Б. Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [] / О. Б. Мних> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 77-86. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Транспортне машинобудування--Кризи--Україна Машинобудівні підприємства--Маркетинг--Україна Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): криза -- кризис -- машинобудівна галузь -- машиностроительная отрасль -- транспортне машинобудування -- транспортное машиностроение -- інноваційна активність -- инновационная активность -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- ринкова вартість -- рыночная стоимость Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Вітюк, А. В. Аналітичне забезпечення бізнес-планування машинобудівних підприємств [] / А. В. Вітюк, О. А. Сметанюк> // Економіка та держава. - 2020. - N 10. - С. 144-149. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Машинобудівні підприємства--Планування--Забезпечення Кл.слова (ненормовані): машинобудівна галузь -- інформаційне забезпечення -- аналіз збуту продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сметанюк, О. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |