З-78 Зовнішньоекономічна діяльність підприємств [] : навч. посібник / Ю. Г. Козак [та ін.] ; за ред.: Ю. Г. Козака, Н. С. Логвінової, І. Ю. Сіваченка. - 2-ге вид., перероб. та допов. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 792 с. : табл. - Бібліогр.: с. 716-722. - Дод.: с. 723-787. - ISBN 966-364-221-1 : 48.00 грн, 44.00 грн грн
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Підприємства--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): зовнішньоторговельна діяльність -- внешнеторговая деятельность -- режим ліцензування -- режим лицензирования -- торговельні посередники -- торговые посредники -- спеціальні санкції -- специальные санкции -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- міжнародний ринок -- международный рынок -- контракт -- контракт -- митний контроль -- таможенный контроль -- митні платежі -- таможенные сборы -- торговельно - посередницькі фірми -- торгово - посредницкие фирмы Анотація: На підставі висвітлення теоретичних основ зовнішньоекономічної діяльності з'ясовується низка найважливіших питань функціонування підприємства як головного суб'єкта ЗЕД. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Козак, Ю.Г.; Логвінова, Н.С.; Сіваченко, І.Ю.; Якубовський, С.О.; Козак, Ю.Г. \ред.\; Логвінова, Н.С. \ред.\; Сіваченко, І.Ю. \ред.\ Примірників всього: 6 ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (2) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (2) |
М43 Международный маркетинг [] = International marketing : учеб. пособие / [Г. А. Васильев и др.] ; под. ред. Г. А. Васильева, Л. А. Ибрагимова. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 1999. - 199 с. - Лит.: с. 196-197. - ISBN 5-238-00104-5 : 12.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): принципи міжнародного маркетинга -- принципы международного маркетинга -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- стратегія міжнародного маркетинга -- стратегия международного маркетинга -- експортна товарна політика -- экспортная товарная политика -- ценовая политика -- цінова політика -- міжнародні торгові угоди -- международные торговые соглашения -- міжнародний ринок -- международный рынок -- зарубежные инвестиции -- зарубіжні інвестиції -- міжнародні засоби комунікації -- международные средства коммуникации Анотація: Концепция и стратегия международного маркетинга, вовросы экспортной товарной политики, формирования и реализации ценовой политики, методы выхода на международный рынок и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Васильев, Г. А.; Ибрагимов , Л. А.; Каменева, Н. Г.; Нагапетьянц, Н. А.; Ваасильев, Г. А. \ред.\; Ибрагимов, Л. А. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Лютак, О. М. Тенденції сучасної транснаціоналізації туристичної індустрії в умовах глобалізації [] / О. М. Лютак> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 8-16. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Міжнародні економічні відносини Туризм--Транснаціональні корпорації Кл.слова (ненормовані): туристична індустрія -- туристическая индустрия -- транснаціоналізація -- транснационализация -- міжнародний ринок -- международный рынок -- туристичний продукт -- туристический продукт Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |