П18 Парсяк, Володимир Никифорович. Маркетингові дослідження [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2004. - 199, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-197. - ISBN 966-8447-10-7 : 29.00 грн, 26.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економічна природа маркетингу -- экономическая природа маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследования покупателей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- товарне досьє -- товарное досье -- фірмове досьє -- фирменное досье Анотація: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рогов, Георгій Костянтинович Примірників всього: 3 ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1) |
З-78 Зозулёв, Александр Викторович. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, С. А. Солнцев. - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008. - 643 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Прил.: с. 293-635. - Лит.: с. 636-643. - ISBN 978-966-346-311-7 (Знання). - ISBN 978-5-93763-007-0 (Рыбари) : 77.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація маркетингових досліджень -- классификация маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- ринкові запити -- рыночные запросы -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- споживацька мотивація -- потребительская мотивация -- статистична перевірка гіпотез -- статистическая проверка гипотез -- стратегія збуту -- стратегия сбыта Анотація: Теоретические и практические наработки ведущих зарубежных и отечественных специалистов в области маркетинговых исследований: вопросы теории и методологии планирования, организации и проведения маркетинговых исследований и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Солнцев, Сергей Алексеевич Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П18 Парсяк, Владимир Никифорович. Маркетинговые исследования [] : [учеб. пособие] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2-е дораб. изд. - К. : Наук. думка, 2000. - 174 с. : рис., табл. - Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171. - ISBN 966-00-0545-8 : 4.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): организация маркетинговых исследований -- організація маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- методи маркетингових досліджень -- направления исследований маркетинга -- напрями досліджень маркетингу -- теории маркетинга -- теорії маркетингу Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рогов, Георгий Константинович Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |