Кир'янова, І.
    Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено [] / І. Кир'янова // Психологія і суспільство. - 2007. - N 2. - С. 101-103 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Інноваційні освітні технології--Модульно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвивальна система навчання А. Фурмана -- модульно-развивающая система обучения А. Фурмана -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційні психомистецькі технології -- инновационные психотворческие технологии

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)




    Бугерко, Я.
    Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності [] / Я. Бугерко // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 67-92. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Експериментальна психологія
   Педагогічна психологія

   Навчальні процеси

   Модульно-розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвивальна система навчання А. Фурмана -- модульно-развивающая система обучения А. Фурмана -- рефлексивні процеси -- рефлексивные процессы -- інтелектуальна рефлекія -- интеллектуальная рефлексия -- рефлексивно-регулятивні показники -- рефлексивно-регулятивные показатели

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)