Г87 Громовик, Богдан Петрович. Менеджмент і маркетинг у фармації [] : підручник для студ. вищ. мед. (фармац.) навч. закл. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька ; за ред. Б. П. Громовика. - К. : Медицина, 2008. - 752 с. : табл., мал. - Глосарій: с. 689-740. - Л-ра: с. 741-744. - ISBN 978-966-10-0004-8 : 134.40 грн
Рубрики: Фармація--Менеджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): фармацевтичний менеджмент -- фармацевтический менеджмент -- фармацевтичне підприємство -- фармацевтическое предприятие -- фармацевтичні організації -- фармацевтические организации -- кадровий фармацевтичний менеджмент -- кадровый фармацевтический менеджмент -- фармацевтичний ринок -- фармацевтический рынок -- фармацевтичний маркетинг -- фармацевтический маркетинг -- фармацевтична діяльність -- фармацевтическая деятельность -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- международный фармацевтический маркетинг Анотація: Присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р.; Громовик, Б. П. \ред.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Г87 Громовик, Б. П. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади [] : навч. посіб. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл. - Літ.: с. 462. - ISBN 966-7890-81-3 : 58.00 грн
Рубрики: Фармація--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): фармацевтичний ринок -- маркетинг фармацевтичного підприємства -- маркетингова політика лікарських засобів -- реклама лікарських засобів -- фармацевтична логістика -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- мерчандайзинг в аптеках Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р. Примірників всього: 1 ВСМЛ (1) Свободны: ВСМЛ (1) |