Б59 Бізнес-планування [] : навч. посібник / Т. Г. Васильців [та ін.]. - К. : Знання , 2013. - 207[1] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-199. - Дод.: с. 200-207. - ISBN 978-966-346-996-6 : 47.00 грн
Рубрики: Ринкова економіка--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Бізнес-плани--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): функції бізнес-плану -- функции бизнес-плана -- розробка бізнес-плану -- разработка бизнес-плана -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- структура бізнес-плану -- структура бизнес-плана -- місія підприємства -- миссия предприятия -- оформлення бізнес-плану -- оформление бизнес-плана -- базові галузеві параметри -- базовые отраслевые параметры -- маркетинг-план -- маркетинг-план -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- виробничий план -- производственный план -- організаційний план -- организационный план -- оцінка ризиків -- оценка рисков -- фінансовий план -- финансовый план Анотація: Теоретико-методичні й прикладні аспекти бізнес-планування створення і розвитку підприємства, розкрито особливості підготовчої, початкової та основної стадії розроблення і презентації бізнес-плану. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Васильців, Тарас Григорович; Качмарик, Ярослав Дмитрович; Блонська, Валентина Іванівна; Лупак, Руслан Любомирович Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К44 Кислюк, Л. В. Стратегічний маркетинг [] : конспект лекцій / Л. В. Кислюк. - 2-ге вид. - Київ : Кондор, 2020. - 171, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 170-171. - ISBN 978-617-7939-14-5 : 140.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): стратегічний менеджмент -- місія підприємства -- цілі підприємства -- маркетинговий стратегічний аналіз -- маркетинговий матричний аналіз -- маркетингове макросередовище -- маркетингове мікросередовище -- CWOT-аналіз -- SPACE-аналіз -- маркетингові корпоративні стратегії -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговий аудит -- стратегії маркетингу Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |