М 27 Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
А23 Агєєв, Євген Якович. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 493, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2 : 250.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Практичні методи навчання--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): концепція маркетингу -- система маркетингу -- навколишнє середовище маркетингу -- товарна політика -- політика комунікацій -- Паблік Рилейшнз -- розподіл товарів -- планування маркетингом -- керування маркетингом -- управління -- товарорух -- матеріальні потоки -- супутні потоки -- ситуаційні вправи -- товарознавство -- інфраструктура товарного ринку -- маркетинг послуг -- міжнародний маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства Анотація: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |