Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельник, Юлія Миколаївна Примірників всього: 3 ВВ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (1), ФОНД (2) |