339.1(075.8) С50
Смигальчук, М. Л. Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2017. - 300, [1] с. : рис., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грнББК 65.42я73 Рубрики: Торгівля--Психологія--Навчальні видання для вищої школи Торгівельні підприємства--Маркетинг--Персонал--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- поведение покупателей -- поводження покупців -- ценное стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- мерчандайзинг -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- мотивации дистрибьютеров товаров -- мотивація дистриб'ютерів товарів -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- неденежное стимулироваие персонала -- негрошове стимулювання персоналу -- электронная почта -- електронна пошта -- неценовые методи стимулирования продаж -- нецінові методи стимулювання продаж -- экономическая эффективность стимулирвания продаж -- економічна ефективність стимулювання продаж Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования продаж в торговле.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1)
|