С 16 Сало, Я. М. Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу [] / Я. М. Сало. - 3-є вид. випр. і доп. - Л. : Афіша, 2008. - 301 с. - Бібліогр.: с. 291. - ISBN 978-966-325-082-3 : 038.00 грн
Рубрики: Ресторанна справа--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): торговий зал -- торговый зал -- персонал ресторана -- сервировка столов -- сервірування столів -- обслуговування відвідувачів -- обслуживание посетителей -- прийоми та бенкети -- приемы и банкеты -- зарубежная кухня -- іноземна кухня -- коктейлі -- ресторанний етикет -- ресторанный этикет Анотація: Основні відомості для офіціантів, метрдотелів та керівників ресторанів і кафе щодо раціональної організації обслуговування. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К 34 Келлинг, Альфред. Руководство для официантов [] = Facbbucb fur Kellner / А. Келлинг, Г. Фогель ; пер. с нем. А. В. Любарского. - Москва : Экономика, 1980. - 120 с. : рис., табл. - 0.45 р.
Рубрики: Громадське харчування--Офіціанти--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): общественное питание -- официанты -- психология работы официанта -- психологія роботи офіціанта -- методы обслуживания в ресторанах -- методи обслуговування в ресторанах -- отпуск блюд -- відпуск страв -- сервировка столов -- серверування столу -- обслуживание зарубежных гостей -- обслуговування закордонних гостей -- обслуживание посетителей -- обслуговування відвідувачів Анотація: Авторы характеризуют объективные и субъективные факторы, определяющие объем реализации продукции на предприятиях общественного питания и взаимоотношения официантов с посетителями. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фогель, Гельмут; Любарский, А. В. \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |