Ц58 Циганкова, Тетяна Михайлівна. Управління міжнародним маркетингом [] : навч. посібник / Т. М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2001. - 132 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-574-236-1 : 16.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління маркетингом -- управление маркетингом -- операціі міжнародного маркетингу -- операции международного маркетингу -- компетентність -- компетентность -- стандартні вимоги до менеджера -- стандартные требования к менеджеру -- обов'язки менеджера -- обязанности менеджера -- міжнародна діяльность -- международная деятельность -- система маркетингової інформації -- система маркетинговой информации -- міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- організація і контроль -- организация и контроль Анотація: Систематизований виклад теоретико-методологічних та практичних питань управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |