Т 35 Теремко, Василь Іванович. Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 021.00 грн
Рубрики: Видавнича справа Кл.слова (ненормовані): видавнича продукція -- издательская продукция -- конкуреція -- конкуренция -- елементи потенціалу -- элементи потенциала -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- організація видавничого бізнесу -- организация издательского бизнеса -- місія суб'єкта -- миссия субьекта -- стратегія суб'єкта -- стратегия субьекта -- тактика суб'єкта -- тактика субьекта -- особистість -- личность -- етичні аспекти -- этические аспекты -- ділова репутація -- деловая репутация Анотація: Момент істини у видавничій справі пов'язаний із вибором чи ігноруванням споживачами видавничого продукту. А книжковий прилавок є полем випробовувань фахової спроможності видавця, його здатності мислити категоріями ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |