Р82 Ру, Домінік. Управління [] = Gestion / Домінік Ру, Даніель Сульє; пер. з фр. Тамара Мусієнко, Ірина Реслер . - Київ : Основи, 1995. - 442 с. - Бібліогр.: с. 429-434; - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 5-86248-248-2 : 360000.00 крб
Рубрики: Економіка--Управління--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): предмет управління -- підприємство і управління -- бухгалтерський облік підприємства -- фінанси підприємства -- основи маркетингу -- управління персоналом -- матеріально-технічне забезпечення -- контроль управління -- генеральна дирекція -- нематеріальні активи Анотація: Висвілюються питання маркетингу, бухгалтерського обліку, фінансового аналізу, управління виробництвом, вказуються шляхи розв'язання проблем, що виникають у процесі діяльності підприємств та державних установ. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сульє, Даніель; Мусієнко, Тамара \пер.\; Реслер, Ірина \пер.\ Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), ВУ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ВУ (1), ФОНД (1) |
Х72 Холловей, Дж. Кристофер. Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кожевникова, А. А. \пер.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |