659.113(075.8) Т31
Тєлєтов, Олександр Сергійович. Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грнББК 65.42-803я73 Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
|