P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Z48 Zeithaml, Valarie A.. Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Bitner, Mary Jo Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
М27 Маркетинг турпродукту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци ; Нац. акад. наук України, Рада із вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Європ. ун-т. - Київ : Кондор, 2009. - 392, [4] с. : табл. - Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2 : 75.00 грн, 89.60 грн, 80.00 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичний продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетингова інформація в туризмі -- конкурентне середовище -- туристичні компанії -- поведінка споживачів -- туроператор -- посередницька діяльність -- реклама туристичного продукту -- туристичний бізнес -- франчайзинг в туристичному бізнесі -- договір франчайзингу -- комерційна концесія -- франчайзингові відносини Анотація: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
S63 Slavin, Stephen L.. Microeconomics [Текст] / Stephen L. Slavin. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XV, 542 p. - Gloss.: p. 523-531. - Ind.: p. 533-542. - ISBN 0-07-237410-1 (pbk.) : 023.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання Економічна історія--США, 19-21 ст. Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- монополії -- монополии -- профспілки -- профсоюзы -- міжнародна торгівля -- международная торговля -- міжнародні фінанси -- международные финансы Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Вавер, М. Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів [] / М. Вавер, Р. Вавер> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 6. - С. 290-296. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Мерчандайзинг Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів Анотація: Стратегія розміщення товарів на полицях. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вавер, Р. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Ф 39 Фельсер, Георг. Психология потребителей и реклама [] = Werbe- und Konsumentenpsychologie / Георг Фельсер ; [пер. с нем. О. А. Шипиловой ; науч. ред. П. К. Власов, А. А. Киселева]. - Х. : Гуманитарный центр, 2009. - 702, [2] с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 682-702. - ISBN 978-966-8324-52-9 : 133.00 грн
Рубрики: Психологія соціальна--Реклама--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): реклама и покупка -- реклама і покупка -- активизация поведения человека -- активізація поведінки людини -- принятие решения о покупке -- прийняття рішення про покупку -- психология потребительского решения -- психологія споживацького рішення -- восприятие и внимание -- сприйняття і увага -- обучение -- навчання -- память -- пам'ять -- эффекты контекста -- ефекти контексту -- создание ассоциаций -- створенняасоціацій -- автоматические процессы обработки информации -- автоматичні процеси обробки інформації -- поведение потребителей -- поведінка споживачів -- психологическая согласованность -- психологічна узгодженність -- теория реактивного сопротивления -- теорія реактивного опору -- установки и их изменение -- установки і їх зміни -- дифференциальная психология потребителей -- диференційна психологія споживача -- дизайн рекламы -- дизайн реклами -- дизайн продуктов -- дизайн продуктів -- измерение влияния рекламы -- виміри впливу реклами -- методы исследования рынка -- методи дослідження ринка -- результаты исследования рынка -- результати дослідження ринка Анотація: Автор связывает специальные знания по психологии, а именно психологии восприятия, познания, личности и социальной психологии с практическими знаниями в области рекламы. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шипилова, О. А. \пер.\; Власов, П. К. \ред.\; Киселева, А. А. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л61 Ліпич, Любов Григорівна. Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств [] : монографія / Л. Г. Ліпич, В. Л. Загоруйко. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 177-190. - ISBN 978-966-600-422-5 : 53.00 грн
Рубрики: Продукція--Підприємства--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): прогнозування виробництва -- прогнозирование производства -- формування потреб -- формирование потребности -- формування попиту -- формирование спроса -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- ринковий попит -- рыночный спрос -- прогнозування процесу споживання -- прогнозирование процесса потребления -- діагностика виробництва -- диагностика производства -- тенденції споживання -- тенденции потребления -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- продукти дитячого харчування -- продукты детского питания -- доходи домогосподарств -- доходы домохозяйств Анотація: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Загоруйко, Віктор Леонтійович Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
З98 Зюкова, І. О. Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
O-58 Onkvisit, Sak. Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб Переклад назви: Поведінка споживача Примітки про особливості: Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Shaw, John J. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
G78 Grazia, Victoria de. Irresistible empire [Текст] : america's advance through twentieth-century Europe / Victoria de Grazia. - Cambridge, Mass. ; London : The Belknap press of Harvard univ. press, 2005. - 586 p. : phot. - Текст англ. - ISBN 978-0-674-02234-8 (pbk.) : 70.00 грн Переклад назви: Чарівна імперія
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Історія--Європа, 20 ст.--Популярні видання США--Історія, 20 ст. -- Популярні видання Кл.слова (ненормовані): американська історія -- американская история -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- американські цінності -- американские ценности -- реклама -- супермаркети -- супермаккеты Анотація: De Grazia describes how, as America's market empire advanced with confidence through Europe, spreading consumer-oriented capitalism, all alternative strategies fell before it--first the bourgeois lifestyle, then the Third Reich's command consumption, and finally the grand experiment of Soviet-style socialist planning. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Кузик, О. В. Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України [] / О. В. Кузик> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 11. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- бренд -- фреймінг-ефект -- зони впливу інформації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Литовченко, І. Л. Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки [] / І. Л. Литовченко> // Економіка України. - 2020. - N 1. - С. 36-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Світова економіка Цифрова економіка Кл.слова (ненормовані): реально-віртуальний ринок -- маркетинг -- поведінка споживачів -- бізнес-моделі Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Органічна продукція--Споживання Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |