П 18 Паринелло, Энтони. Как продавцу найти своего покупателя и обойти его право вето [] = Getting to VITO the Very Important Tor Officer 10 Sters to VITO's Office VITO/ selling / Э. Паринелло ; [пер. с англ. И. Малкова]. - СПб. : Питер, 2006. - 240 с. : табл. - (Деловой бестселлер). - Прил.: с. 219-240. - ISBN 5-469-01074-0 : 042.00 грн
Рубрики: Торгівля--Теорія продаж--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): концепція Віто -- концепция Вето -- покупці -- покупатели -- фактор вартості -- фактор стоимости -- електронна презентація Анотація: Бестселлер Энтони Паринелло, автора известной на Западе концепции VITO, рассматривает мастерство продаж, от которой зависит судьба сделок, и судьба продавца. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Малкова, И. \пер.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
З-78 Зозулёв, Александр Викторович. Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
А37 Alessandra, Tony. Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Barrera, Rick Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Мазаракі, А. Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі [] / А. Мазаракі> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 5-21. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Інституціональна економіка Роздрібна торгівля Кл.слова (ненормовані): інститут -- институт -- інститутотворення -- институтотворчество -- торгівля -- торговля -- мережевий рітейл -- сетевой ритейл -- покупці -- покупатели -- конкуренти -- конкуренты -- постачальники -- поставщики -- ринкова влада -- рыночная власть Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Меркулов, Денис. Что такое конверсия сайта и с чем ее едят? [] / Д. Меркулов> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 8. - С. 10-11 : рис. Рубрики: Інтернет--Бізнес Кл.слова (ненормовані): реальные покупатели -- реальні покупці -- низкая конверсия сайта -- низька конверсія сайту -- интернет-магазин -- інтернет-магазин -- повышение конверсии сайта -- підвищення конверсії сайту Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Д 44 Дизайн [] : учеб. пособие / [науч. ред.: В. А. Питателев, А. Ю. Давыдов, А. В. Молчанов] ; пер. с англ. - Москва : ДеКа, 1994. - 48 с. : рис. - Пер. вид. : Using Design. - ISBN 5-86006-030-0 : 4.20 грн Рубрики: Дизайн--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): дизайн -- покупатели и дизайн -- покупці і дизайн -- этапы конструирования -- етапи конструювання -- управление конструирования -- управління конструюванням -- поиск дизайнеров -- пошук дизайнерів -- выбор дизайнера -- вибір дизайнера -- техническое задание на проект -- технічне завдання на проект Анотація: Издание поможет понять взаимосвязь между интересами покупателя и особенностями дизайна. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Питателев, В. А. \ред.\; Давыдов, А. Ю. \ред.\; Молчанов, А. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |