Кафарська, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання [] / В. Кафарська> // Право України : юридичний журнал. - 2006. - N 10 . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Політична реклама--Правове регулювання Кл.слова (ненормовані): политическая реклама -- політична реклама Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Г 19 Ганжуров, Ю. С. Парламент України в політичній комунікації [] / Ю. С. Ганжуров. - К. : Україна, 2007. - 352 с. - ISBN 978-966-524-016-7 : 028.00 грн
Рубрики: Виборчі системи Органи законодавчої влади Кл.слова (ненормовані): парламентаризм -- Верховна Рада -- Верховный Совет -- правова культура -- правовая культура -- вітчизняне законодавство -- отечественное законодательство -- мас-медіа -- масс-медиа -- парламентське лобіювання -- парламентское лобирование -- політична комунікація -- политическая коммуникация -- неформальна комунікація -- неформальная коммуникация -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- законодавча діяльність -- законодательная деятельность -- політична реклама -- политическая реклама -- парламентська преса -- парламентская пресса Анотація: Дослідження комунікативних ресурсів парламенту України. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 91 Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї [Текст] : наук. вид. / за ред. М. І. Михальченка. - К. : Інтер Графіка, 2007 - . Вип. 10. - 488 с. - ISBN 966-8878-07-8 : 018.00 грн
Рубрики: Внутрішня політика Кл.слова (ненормовані): політична наука -- политическая наука -- політична діяльність -- политическая деятельность -- політична реклама -- политическая реклама -- перехідне суспільство -- переходящее общество -- ліберальна демократія -- либеральная демократия -- громадянське суспільство -- гражданское общество -- демократичне реформування -- демократическое реформирование -- політичні реформи -- политические реформы -- політичні партії -- политические партии -- інформаційне суспільство -- информационное общество Анотація: Здійснено спробу проаналізувати міру політизації українського суспільства. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Михальченко, М.І. \ред.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К 75 Кочубей, Лариса. Виборчі технології [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. О. Кочубей. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2008. - 332 с. - (Бібліотека журналу "Політичний менеджмент"). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8878-09-1 : 024.00 грн
Рубрики: Виборчий процес--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): избирательные технологии -- електорат -- электорат -- виборчі кампанії -- избирательные кампании -- выборы -- вибори -- політична реклама -- политическая реклама Анотація: Системний політологічний аналіз виборчих технологій, які використовувались в українській практиці за роки незалежності під час виборів до парламенту. Утримувачі документа: ЖОУНБ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 50 Політична психологія [] : навч. посібник для студ. вищ навч. закл. / за ред. С. О. Матвєєва. - К. : ЦУЛ, 2003. - 216 с. - ISBN 966-8253-03-5 : 13.70 грн
Рубрики: Політична психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): політична психологія -- политическая психология -- історія становлення політичної психології -- история становления политической психологии -- методологічні засади -- методологические принципы -- політична свідомість -- политическое сознание -- несвідоме -- неосознанное -- політична соціалізація -- политическая социализация -- політична культура -- политическая культура -- політичний ідеал -- политический идеал -- політична поведінка -- политическое поведение -- політичний конфлікт -- политический конфликт -- особистість в політиці -- личность в политике -- групи в політиці -- группы в политике -- маси в політиці -- массы в политике -- політична реклама -- политическая реклама -- імеіджмейкінг -- имиджмейкинг -- паблік рілейшнз(PR) -- паблик рилейшнз (PR) Анотація: У навчальному посібнику розглядаються теоретичні та методологічні положення політичної психології; аналізується процес залучення пересічного громадянина в політичні відносини; важливе значення приділено дослідженню емпіричних методів психології. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Матвєєв, С. О. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 41 Виборчі системи та виборчі технології: актуальні проблеми [] / [ред.: Л. Кудіна, Л. Яцюк]. - К. : Молодіжна Альтернатива, 2010. - 76 с. - Л-ра в кінці ст. - 15.00 грн
Рубрики: Виборчі системи--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): виборчі кампанії -- избирательные кампании -- передвиборча агітація -- предвыборная агитация -- багатопартійність -- многопартийность -- політична реклама -- политическая реклама -- імідж лідера -- имидж лидера -- виборчі інтернет-технології -- избирательные интернет-технологии -- чорні PR-технології -- черные PR-технологии Анотація: [Особливості виборчого процесу в Україні, аналіз виборчих систем та технологій.] Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кудіна, Л. \ред.\; Яцюк, Л. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І74 Інформаційний вплив: теорія і практика прогнозування [] : монографія / [за ред. П. Д. Фролова]. - К. : Міленіум, 2011. - 303, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8063-99-61 : 87.00 грн
Рубрики: Вплив соціальний--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): психіка -- психика -- комунікації -- коммуникации -- інформаційний простір -- информационное пространство -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- математичні методи прогнозування -- математические методы прогнозирования -- экспертные методы прогнозирования -- експертні методи прогнозування -- прогнозування іміджу політика -- прогнозирование имиджа политика -- политическая реклама -- політична реклама -- комунікативна поведінка -- коммуникативное поведение Анотація: Можливості та обмеження прогнозування наслідків інформаційного впливу на психіку людини. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фролов, П. Д. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Л84 Лук'янець, Тамара Іванівна. Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров Анотація: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Ф42 Феофанов, Олег Александрович. Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Р36 "Реклама і дизайн XXI сторіччя: освіта, культура, економіка", науково-практична конференція (2001 ; Київ). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Реклама і дизайн XXI сторіччя: освіта, культура, економіка", 18-20 вересня 2001 р. [] : зб. наук. праць. Вип. 2 / Ін-т п-ва, права і рекл. ; упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович ; [редкол.: М. П. Ліфінцев (голова) та ін.]. - К. : ІППР, 2001. - 271, [1] с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 35.00 грн
Рубрики: Реклама--Дизайн--Збірники Кл.слова (ненормовані): політична реклама -- политическая реклама -- рекламне мистецтво -- рекламное искусство -- національна культура -- национальная культура -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание -- реклама і мода -- реклама и мода -- українознавство -- украиноведение -- компьютерная граматность -- комп'ютерна грамотність -- народне образотворче мистецтво -- народное изобразительное искусство -- античність в дизайні -- античность в дизайне -- античність в рекламі -- античность в рекламе -- комп'ютерний дизайн -- компьютерный дизайн -- полтавська різьба -- полтавская резьба -- ділове мислення -- деловое мышление -- книга -- ткацтво -- ткачество -- краса і користь -- красота и польза -- народна іграшка -- народная игрушка -- культуротворча філософія освіти -- культуротворческая философия образования -- мислення -- мышление -- народні картинки у дизайні -- народные картинки в дизайне -- дизайн-проектування -- дизайн-проектирование Анотація: У збірнику опубліковано наукові статті, в яких висвітлено теоретико-методологічні засади та практичний досвід роботи в галузях реклами та дизайну в сучасних умовах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Антонович, Є. А. \упоряд., ред.\; Ліфінцев, М. П. \ред.\; Антонович, Є. А. \ред.\; Чебикін, А. В. \ред.\; Даниленко, В. Я. \ред.\; Інститут підприємництва, права і реклами Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |