Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Примірників всього: 3 ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ВВ (1) |
Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рябчик, Алла Володимирівна Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |