Д26 Дегтяренко, Тетяна Миколаївна. Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами [] : нав. посіб. для студ. вищ навч. закл. / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна. - Суми : Унів. кн., 2008. - 302 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 135-145. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 148-296. - ISBN 978-966-680-398-9 : 53.00 грн, 40.30 грн, 35.00 грн
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Дефектологія--дошкільні Спеціальні заклади освіти--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): типи спеціальних дошкільних закладів -- типы специальных дошкольных учреждений -- категорії дітей -- категории детей -- порушення психофізичного розвитку -- нарушение психофизического развития -- корекційно-реабілітаційний супровід -- коррекционно-реабилитационное сопровождение -- іноваційні технології -- инновационные технологии Анотація: У посібнику розглянуті основні завдання системи корекційно-реабілітаційної роботи в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами, наводиться модель сучасної системи допомоги цим дітям, практичні матеріали щодо роботи з дітьми з психофізичними порушеннями. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вавіна, Людмила Сергіївна Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ФОНД (3), АБ (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), АБ (2) |
К61 Колупаєва, Алла Анатоліївна. Навчальний курс "Вступ до інклюзивної освіти" [] / А. А. Колупаєва, С. М. Єфімова. - К. : Наук. світ, 2010. - 20 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). - Л-ра в кінці глав. - 15.00 грн
Рубрики: Освіта інклюзивна--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- порушення психофізичного розвитку -- нарушение психофизического развития -- особливі потреби -- особенные потребности -- спеціальна освіта в Україні -- специальное образование в Украине -- спеціальні заклади -- специальные учреждения -- співпраця з батьками -- сотрудничество с родителями -- корекційно-розвивальна робота -- коррекционно-развивающая работа -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- освітні технології -- образовательные технологии -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- індивідуальне оцінювання -- индивидуальное оценивание -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения Анотація: В основу покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, перш за все , передбачає рівний доступ дітей з особливими потребами до здобуття якісної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Єфімова, С. М. Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К61 Колупаєва, Алла Анатоліївна. Інклюзивна практика: технології навчання [] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 159, [1] с. : рис., табл. - (Інклюзивне навчання). - Літ.: с. 158-159. - ISBN 978-966-945-024-1 : 141.00 грн
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивне навчання--Загальноосвітні школи--Науково-популярні видання Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- інклюзивне навчання -- порушення психофізичного розвитку -- діти з порушенням зору -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням опорно-рухового апарату Анотація: У виданні представлено ефективні технології навчання дітей з особливостями розвитку. Книга містить рекомендації щодо адаптації дитини та модифікації навчального середовища; опис специфіки роботи з батьками таких школярів; поради, що сприятимуть удосконаленню інклюзивної практики. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Таранченко, Оксана Миколаївна Примірників всього: 4 ІЧЗ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ІЧЗ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) |
М29 Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення [] / І. В. Мартиненко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 119, [2] с. : рис. - (Інклюзивне навчання). - Літ.: с. 116-119. - ISBN 978-966-945-027-2 : 117.75 грн
Рубрики: Діти з порушенням мовлення--Науково-популярні видання Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- порушення психофізичного розвитку -- діти з порушенням мови -- психокорекційна робота з дітьми -- комунікативні тренінги -- співпраця психолога з батьками Анотація: У виданні надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного навчального закладу. Описано етапи, завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу дітей цієї групи. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ІЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ІЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |