М 26 Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7. Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П24 Педь, Ірина Валеріївна. Непрямі податки в податковій системі України [] : навч. посібник / І. В. Педь ; за ред. Ю. М. Лисенкова. - К. : Знання, 2008. - 348 с. : рис., табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 345-348. - ISBN 978-966-346-447-3 : 51.00 грн, 38.00 грн
Рубрики: Податки--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): акцизній збір -- акцизный сбор -- мито -- пошлина -- податок на додану вартість -- налог на добавочную стоимость -- митний тариф -- пошлинный тариф -- податковий вексель -- налоговый вексель -- туристичні послуги -- туристические услуги -- платники податку -- плательщики налога -- податкові пільги -- налоговые льготы -- демпінг -- демпинг -- посередницька діяльність -- посредническая деятельность Анотація: Сутність, характеристики й особливості податку на додану вартість та інших непрямих податків, принципи створення та функціонування податкової системи. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Лисенков, Ю. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Л88 Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |