Шифр: nitb/2007/4
   Журнал

Научные и технические библиотеки [Текст]. - М. : ГПНТБ России, 1961 - . - ISSN 0130-9765. - Періодичність f1
2007р. N 4
Зміст:
Матлина, С. Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки / С. Г. Матлина. - С.5-15
Кл.слова: БИБЛИОНИМИКА
Езова, С. А. Коммуникативная составляющая имиджа библиотекаря, библиотеки / С. А. Езова. - С.15-21
Ильина, Е. П. Российская государственная библиотека: от концепции реконструкции к интеллектуальным заданиям / Е. П. Ильина. - С.21-29
Гендина, Н. И. Лингвистическое обеспечение АРБИКОН: результаты социологического анализа / Н. И. Гендина, Т. А. Лигун. - С.29-45
Кл.слова: АРБИКОН
Кожевникова, Е. С. Информационное обеспечение Интернет-ресурсами учебного процесса и научных исследований вуза (правовой аспект) / Е. С. Кожевникова. - С.45-56
Вершинина, Л. П. Соверенствование деятельности вузовской библиотеки на основе процессного подхода / Л. П. Вершинина, Т. С. Ландер. - С.56-65
Бойченко, Е. Н. Использование фонда отраслевых периодических изданий (на примере производительнной литературы Белгородской государственной универсальной научной библиотеки) / Е. Н. Бойченко. - С.65-77
Яшина, Л. К. Создание автоматизированной базы данных "Методологические документы библиотеки" / Л. К. Яшина. - С.77-83
Бокан, М. Г. Профессиональная литература - создатели и потребители / М. Г. Бокан. - С.83-86
Стрелкова, И. Б. Школа директоров "Искусство результативного управления" как новая форма повышения квалификации руководителей библиотек Беларуси / И. Б. Стрелкова, И. В. Юрик. - С.86-93
Петровский, В. Б. Забытый жанр библиографии : К 50-летию ГПНТБ России / В. Б. Петровский. - С.94-97
Мелентьева, Ю. П. Чтение как стратегия жизни / Ю. П. Мелентьева. - С.114-118
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ



    Бокан, М. Г.
    Профессиональная литература - создатели и потребители [Текст] / М. Г. Бокан // Научные и технические библиотеки : Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М. : ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 83-86
Рубрики: Література--Професійна
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)


347.7(477)(094.5)
У45


   Україна. Закони.

   
    Закони України "Про рекламу" [] ; "Про інформацію" : станом на 7 листоп. 2007 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2007. - 53 с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-585-3 : 04.12 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6-3
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   Інформація--Україна--Керівні й законодавчі матеріали

   
Кл.слова (ненормовані):
внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- прихована реклама -- скрытая реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- рекламні засоби -- рекламные средства -- рекламодавець -- рекламодатель -- розповсюджувач реклами -- распространитель рекламы -- соціальна реклама -- социальная реклама -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- медична реклама -- медицинская реклама -- інформаційна політика -- информационная политика -- право на інформацію -- право на информацию -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- статистична інформація -- статистическая информация -- адміністративна інформація -- административная информация -- масова інформація -- массовая информация -- інформація державних органів -- информация государственных органов -- правова інформація -- правовая информация -- соціологічна інформація -- социологическая информация -- інформаційні відносини -- информационные отношения -- охорона інформації -- охрана информации -- міжнародна інформаційна діяльність -- международная информационная деятельность -- алколгольна реклама -- алкогольная реклама -- тютюнова реклама -- табачная реклама -- реклама послуг -- реклама услуг -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- доступ до іформації -- доступ к информации -- інформаційний суверенітет -- информационный суверенитет
Анотація: Ці Закони визначають засади рекламної діяльності в Україні та закріплюють право громадян на інформацію.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)

658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

613.2
В 80


   Україна. Закони.

   
    Про захист прав споживачів [] : Закон України : від 15 грудня 1993 р. №3682-XII // Вплив харчування на здоров'я людини : підручник / В. П. Пішак [та ін.] ; за ред. М. М. Радька. - Чернівці : Книги-XXI, 2006. - С. 409-429 . - ISBN 966-8653-45-9
УДК
ББК 51.23
Рубрики: Споживачі--Захист прав--Закони і постанови--Україна, 1993
Кл.слова (ненормовані):
потребители

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пішак, В.П.; Радько, М.М.; Бабюк, А.В.; Воробйов, О.О.; Радько, М.М. \ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

663.2/.3
Д 44


    ДиДио, Тони.
    Винный этикет. Рекомендации по идеальному сочетанию вин и блюд [] : [пер. с англ. Л. Болдыревой] / Т. ДиДио, Э. Заватто. - Москва : Астрель - АСТ, 2008. - 382 с. : ил. - ISBN 978-5-17-055006-7 : 54.80 грн
УДК
ББК 36.87
Рубрики: Вина--Споживачі--Етикет--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
вина -- потребители -- этикет -- етикет -- история виноделия -- історія виноробства -- сортовые вина -- сортові вина -- сомелье -- сомельє -- вкусы вина -- смаки вина -- вино к рыбе -- вино до риби -- вино к птице -- вино до птиці -- вино к мясу -- вино до м'яса -- вино к овощам -- вино до овочів -- вино к пасте -- вино до пасти -- вино к сыру -- вино до сиру -- вино с острой пищей -- вино до гострої їжі -- десертные вина -- десертні вина -- винодельческие регионы -- виноробні регіони
Анотація: "Букварь" для ценителей вина, руководство по сочетанию вин и блюд.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Заватто, Эми; Болдырева , Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.7(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Наталія.
    Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания
Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)

338.24(075.8)
К91


    Кунанець, Наталія Едуардівна.
    Вступ до спеціальності: "Консолідована інформація" [] : навч. посібник / Н. Е. Кунанець, В. В. Пасічник ; за заг. ред. В. В. Пасічника. - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 196 с. : табл. - (Серія "Консолідована інформація"). - Л-ра: с. 188-194. - ISBN 978-966-553-940-7 : 143.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73
Рубрики: Управління --Інформація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційний менеджмент -- информационный менеджмент -- реінжинірінг -- реинжиниринг -- споживачі інформації -- потребители информации -- інформаційні системи -- информационные системы -- консолідована інформація -- консолидированная информация -- документо-комунікаційні системи -- документо-коммуникационные системы -- інформаційно-аналітичний моніторинг -- информационно-аналитический мониторинг -- типи документів -- типы документов -- новітні носії інформації -- новейшие носители информации
Анотація: Окреслено комплекс теоретичних, методичних та організаційно-практичних проблем з консолідації інформації. Особливості основних інформаційних продутів як результатів нового напряму наукового опрацювання інформації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В.; Пасічник, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

537(031)
Г 16


    Галлозье, Тьерри.
    Энциклопедия электрика [] : практическое руководство / Т. Галлозье, Д. Федулло ; [пер. с фр. В. Цветкова]. - М. : Омега, 2009. - 247, [1] с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 243-247. - ISBN 978-5-465-01524-0 : 197.00 грн
УДК
ББК 31.2я2
Рубрики: Електрообладнання--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
электричество -- електрика -- электоропроводка -- електропроводка -- преобразование первичной энергии -- перетворення первинної енергії -- источники электроэнергии -- джерела електроенергії -- заземление -- заземлення -- потребители большой мощности -- споживачі великої потужності -- электрическое отопление -- електричне освітлення -- электроматериалы -- електроматеріали -- электромонтажные работы -- електромонтажні роботи -- силовые цепи -- силові ланцюги -- цепи освещения -- ланцюги освітлення -- установка светильников -- установка світильників -- дверной звонок -- домофон -- видеодомофон -- відеодомофон
Анотація: Типы электроприборов, способы их установки, защита от коротких замыканий и токов перегрузки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Федулло, Давид; Цветков, В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

628.1(075.8)
А 16


    Абрамов, Николай Николаевич.
    Водоснабжение [] : учебник для вузов / Н. Н. Абрамов. - 3-е изд., перераб. и доп. - М. : Стройиздат, 1982. - 440 с. : рис., табл. - Библиогр. в конце разд. - Прил.: с. 431-432. - Предм. указ.: с. 433-436. - 1.80 р.
УДК
ББК 38.761.1я73
Рубрики: Водопостачання--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
потребители воды -- споживачі води -- водозаборные сооружения -- водозабірні споруди -- обработка воды -- обробка води -- обессоливание воды -- знесолення води -- отстаивание воды -- відстоювання води -- фильтрование воды -- фільтрування води -- запасные емкости -- запасні ємності -- водоснабжение промышленных предприятий -- водопостачання промислових підприємств -- сельськохозяйственные водоснабжение -- сільськогосподарське водопостачання -- градирни -- типы охладителей -- типи охолоджувачів -- полевое водоснабжение -- польове водопостачання -- качество воды -- якість води -- нормы водопотребеления -- норми водоспоживання
Анотація: Сведения о системах и сооружениях, предназначенных для получения воды из природних источников, очистка и специальные обработки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Переклад назви: Поведінка споживача
Примітки про особливості:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Shaw, John J.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

Шифр: nitb/2015/2
   Журнал

Научные и технические библиотеки [Текст]. - М. : ГПНТБ России, 1961 - . - ISSN 0130-9765. - Періодичність f1
2015р. N 2
Зміст:
Мазурицкий, А. М. Высшее библиотесное образование. Что дальше? / А. М. Мазурицкий. - С.7-11
Стрелкова, И. Б. Прогаммы дополнительного профессионального образования: запросы практики и возможности эффективного партнёрства учреждения дополнительного образования взрослых с универсальной библиотекой / И. Б. Стрелкова. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст.
Панкова, Е. В. Среднее професилональное библиотечное образование в РОссии: свременное состоние / Е. В. Панкова. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Беркутова, Л. С. Взаимодействие среднего профессионального учебного заведеня с работодтеле при реализации компетентносного подхода в обучении по специальности "Библиотековедение" / Л. С. Беркутова, Е. В. Панкова. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст.
Стрелкова, И. Б. квалиметрия образовательного процесса в системе дополнительного профессионального образования взрослых: модельный подход / И. Б. Стрелкова, В. В. Сидорик. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст.
Колосов, К. А. Научная электронная библиотека ГПНТБ России: используемые технлогии и тендении развития / К. А. Колосов. - С.33-39. - Л-ра в кінці ст.
Фомичева, И. К. Цифровые коллекции вузовской библиотеки: создатели и потребители / И. К. Фомичева. - С.39-44. - Л-ра в кінці ст.
Бычкова, Е. ф. Секция "Экологическа информация и экологическая культура" на конференции "Крым - 2014". Обзор работы / Е. ф. Бычкова. - С.45-51
Сукиасян, Э. Р. Что делать, если нет квалифицированных каталогизаторов? / Э. Р. Сукиасян. - С.52-59. - Л-ра в кінці ст.
Ваганова, И. А. / И. А. Ваганова [та ін.]. - С.60-70. - Л-ра в кінці ст.
Інші автори: , , Специальна библиотека: её читатели и информационные ресурсы
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)




    Фомичева, И. К.
    Цифровые коллекции вузовской библиотеки: создатели и потребители [] / И. К. Фомичева // Научные и технические библиотеки. - 2015. - N 2. - С. 39-44. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0130-9765

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)


339.138:502.13](075.8)*М
З-63


    Зіновчук, Наталія Василівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко ; М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖДПУ ім. І. Франка, 2015. - 188, [2] с. : рис., табл., фот. кольор. - Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151. - ISBN 978-966-485-197-5 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.28я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- екологічні потреби -- экологические потребности -- типи екологічного маркетингу -- типы экологического маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- екологічні товари -- экологические товары -- еко-продукти -- эко-продукты -- споживачі екологічних товарів -- потребители єкологических товаров -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікаційна система -- комуникационная система
Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)

631.371
Г14


    Гайдукевич, Николай Моисеевич.
    Эксплуатация сельскохозяйственных электроустановок [] / Н. М. Гайдукевич, В. А. Земченков. - Минск : Ураджай, 1980. - 214 с. : рис., табл. - Прил.: с. 189-213. - Лит.: с. 214. - 0.75 р.
УДК
ББК 40.76
Рубрики: Електричні установки--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
електротехнічна служба -- электротехническая служба -- сільські споживачі електроенергії -- сельские потребители электроэнергии -- сільськогосподарські приміщення -- сельскохозяйственные помещения -- електрічні двигуни -- электрические двигатели -- пускорегулювальні апарати -- пускорегулирующие аппараты -- захисні апарати -- защитные аппараты -- електропроводка -- электропроводка -- освітлювальні електроустановки -- осветительные электроустановки -- опромінювальні установки -- облучательные установки -- електроводонагрівальні установки -- электроводонагревательные установки -- електровимірювальні прибори -- электроизмерительные приборы -- електрокалорифери -- электрокалориферы -- електричні потенціали -- электрические потенциалы -- електробезпека -- электробезопасность
Анотація: Вопросы организации службы по эксплуатации электроустановок, технические характеристики и правила эксплуатации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Земченков, Владимир Алексеевич
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)



    Сердечна, Л. В.
    Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991-1996 рр. [] / Л. В. Сердечна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2016. - N 3. - С. 5-12. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Історія--Україна
   Рекламний бізнес--Україна

Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок -- рекламный рынок -- спожиавчі реклами -- потребители рекламы

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)


631.95
С29


   
    Сельскохозяйственные экосистемы [] = Agricultural Ecosystems / [Р. Г. Вудмэнси и др.] ; пер. с англ.: А. С. Каменского, Ю. А. Смирнова, Э. Е. Хавкина ; под ред. и с предисл. Л. О. Карпачевского. - Москва : Агропромиздат, 1987. - 223 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр. в конце глав. - 3.60 р.
УДК
ББК 40.35
Рубрики: Грунтознавство--Наукові видання
   Екологія--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
агроекосистеми -- агроэкосистеми -- продукція сільського господарства -- продукция сельского хозяйства -- споживачі в агроекосистемах -- потребители в агроэкосистемах -- розпад органічної речовини -- распад органического вещества -- динаміка поживних речовин -- динамика питательных веществ -- детермінанти агроекосистем -- детерминанты агроэкосистем -- витрати енергії -- затраты энергии -- ерозія грунтів -- эрозия почв -- моделювання агроекосистем -- моделирование агроэкосистем -- сільськогосподарська екологія -- сельскохозяйственная экология
Анотація: Анализ актуальных проблем взаимообусловленности сельского хозяйства (аграрной технологии) и экологии.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вудмэнси, Р. Г.; Дайер, М. И.; Джексон, В.; Кокс, Дж. В.; Каменский, А. С. \пер.\; Смирнов, Ю. А. \пер.\; Хавкин, Э. Е. \пер.\; Карпачевский, Л. О. \ред., авт. предисл.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)



    Коломойцев, Константин.
    Защитное устройство для 3-фазных потребителей [] / К. Коломойцев // Радиоаматор. - 2018. - N 9. - С. 42-44 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Джерела електроживлення--Регулятори напруги--Електричні схеми
Кл.слова (ненормовані):
источники электропитания -- джерела електроживленя -- регуляторы напряжения -- регулятори напруги -- электрические схемы -- електричні схеми -- трёхфазные потребители электроэнергии -- трифазні споживачі електроенергії -- герконовое реле KV -- герконове реле KV -- защита трехфазных потребителей -- захист трифазних споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)