Я45 Якименко, Світлана Іванівна. Інтегрована особистісно-орієнтована технологія - продуктивна технологія наступності дошкільної та початкової освіти [] : навч.-метод. посіб. / С. І. Якименко. - Київ : Слово, 2016. - 299, [5] с. : іл., фот., табл. - (Нова школа). - Дод.: с. 216-299. - ISBN 978-966-194-256-0 : 110.00 грн
Рубрики: Дошкільна освіта--Практичні посібники Початкова освіта--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): дошкільний навчальний заклад -- практична педагогіка -- гуманізація освіти Анотація: Посібник з інтегрованої особистісно-орієнтованої технології - технології наступності між дошкільним навчальним закладом та загальноосвітньою школою 1 ступеня - це модель спільної педагогічної діяльності з проектування, організації і навчально-виховного процесу з безумовним забезпеченням комфортних умов для дитини і педагога. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К20 Каплінський, Василь Васильович. 100 складних ситуацій на уроках та поза уроками: шукаємо рішення [] : навч. посібник для вчителів / Василь Каплінський. - Вид. сьоме. - Київ : КНТ, 2020. - 79, [1] с. : рис. - Л-ра: с. 78-79. - ISBN 978-966-373-835-2 : 95.00 грн
Рубрики: Дидактика--Навчальні процеси--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): педагогічні ситуації -- практична педагогіка -- педагогічна майстерність Анотація: Пропонований посібник є своєрідним задачником з практичної педагогіки. Він містить реальні педагогічні ситуації з варіантами рішень, пропонуючи їх оцінити, доповнити й віднайти оптимальні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |