О-76 Островський, П. І. Аграрний маркетинг [] / П. І. Островський ; М-во освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. - Літ.: с. 220-221. - ISBN 966-364-202-5 : 24.50 грн
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): сільськогосподарський ринок -- продуктова політика -- ціноутворення -- збут -- просування товару -- планування агромаркетингу Анотація: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Н11 Нікітін, Андрій Валерійович. Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - 2-ге вид., без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 431 с. : рис., табл. - Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427. - ISBN 966-574-909-9 : 147.00 грн
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): банківський ринок -- банківська конкуренція -- маркетингова стратегія -- продуктова політика -- ціноутворення Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бортніков, Геннадій Петрович; Федорченко, Андрій Васильович; Нікітін, Андрій Валерійович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П88 Пурська, Ірина Степанівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович Примірників всього: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Ткачук, С. В. Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 4. - С. 220-228. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Підприємства--Управління--Україна Кл.слова (ненормовані): продуктова політика -- продуктовая политика -- послуга -- услуга -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя Дод.точки доступу: Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
С51 Смоляр, Любов Гаврилівна. Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів [] : навч. посіб. / Л. Г. Смоляр, К. О. Бояринова, О. В. Кам'янська ; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2020. - 492, [2] с. : рис., табл. - Літ.: с. 441-448. - Слов.: с. 449-458. - Дод.: с. 459-492. - ISBN 978-617-7278-16-9 : 430.00 грн
Рубрики: Харчові виробництва--Харчові продукти--Інновації--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): продуктова політика -- інноваційні підприємства -- створення нових продуктів -- продуктові інновації -- інноваційний аналіз виробника -- розроблення нових продуктів -- ефективність наукових досліджень -- проектування нового продукту -- цикл дослідження виробництва -- збалансована система показників -- типовий технологічний процес -- освоєння нової продукції Анотація: Засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів: практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |