С 56 Совместная деятельность: методология, теория, практика [] : [монография] / [К. А. Абульханова-Славская и др.] ; отв. ред.: А. Л. Журавлев, П. Н. Шихирев, Е. В. Шорохова ; Акад. наук СССР, Институт психологии. - М. : Наука, 1988. - 232 с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-02-013309-4 : 1.90 р.
Рубрики: Психологія праці--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): совместная трудовая деятельность -- спільна трудова діяльність -- совместный труд детей -- спільна праця дітей -- совместная коллективная деятельность -- спільна колективна діяльність -- совместная деятельность групп -- спільна діяльність груп -- коллективный субъект управления -- колективний суб'єкт управління -- процесс принятия решений -- процес прийняття рішень -- мотивация совместной деятельности -- мотивація спільноі діяльності -- роль личности руководителя -- роль особистості керівника -- совместная спортивная деятельность -- спільна спортивна діяльність -- оперативная оптимизация общения -- оперативна оптимізація спілкування -- практическая оптимизация общения -- практична оптимізація спілкування -- диагностика интегративности группы -- діагностика інтегративності групи -- тренинг подготовки руководителей -- тренінг підготовки керівників Анотація: В монографии рассматриваются основные методологические и теоретические проблемы, возникающие в социально-психологическом исследовании совместной трудовой деятельности Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Абульханова-Славская, К. А.; Аллахвердова, О. В.; Бобнева, М. И.; Жизневский, Б. Н.; Журавлев, А. Л. \ред.\; Шихирев, П. Н. \ред.\; Шорохова, Е. В. \ред.\; Академия наук СССР; Институт психологии Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рябчик, Алла Володимирівна Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Єфименко, Т. І. Концептуальні засади подальшого розвитку системи управління державними фінансами [] / Т. І. Єфименко> // Економіка України. - 2017. - N 3. - С. 3-19. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Державні фінанси--Управління Кл.слова (ненормовані): державні фінанси -- управління -- реформування -- процес прийняття рішень -- механізми управління -- економічна криза Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
С50 Смигальчук, М. Л. Методы стимулирования продаж в торговле [] : учеб.-практ. пособие / М. Л. Смигальчук. - Киев : Центр учеб. лит., 2018. - 300, [2] с. : табл., рис. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 297-300. - ISBN 978-611-01-1077-8 : 170.00 грн
Рубрики: Торгівля--Споживчі товари--Ринок--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): тоговля -- потребительские товары -- рынок -- продвижение товаров -- просування товарів -- рынок маркетинговых коммуникаций -- ринок маркетингових комунікацій -- модель поведения покупателей -- модель поведінки покупців -- процесс принятия решения -- процес прийняття рішень -- стимулирование конечных результатов -- стимулювання кінцевих результатів -- ценовое стимулирование продаж -- цінове стимулювання продаж -- система управления продажами -- система управління продажами -- мерчандайзинг -- планировка торгового зала -- планування торгового залу -- презентация товаров -- презентація товарів -- стимулирование торговых посредников -- стимулювання торгових посередників -- стимулирование торгового персонала -- стимулювання торгового персоналу -- эффективность стимулирования продаж -- ефективність стимулювання продаж Анотація: Реализация методов и инструментов стимулирования, способы оценки эффективности мероприятий по стимулированию продаж в торговле. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |