Л 71 Ложкін, Георгій Володимирович. Економічна психологія [] : навч. посібник / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков, В. Л. Комаровська. - К. : Професіонал, 2004. - 304 с. - Бібліогр.: с. 294-302. - ISBN 966-8556-42-9 : 32.00 грн
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): экономическое поведение -- економічна поведінка -- грошова поведінка -- денежное поведение -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія підприємництва -- психология предпринимательства -- психологія багатства -- психология богатства -- психологія бідності -- психология бедности Анотація: Основні проблеми економічної психології: економічна свідомість, її складові, особливості економічної поведінки. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Спасєнніков, Валерій Валентинович; Комаровська, Вероніка Леонідовна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П12 Пазуха, Микола Дмитрович. Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
Рубрики: Економіка торгівлі Реклама Кл.слова (ненормовані): еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Ігнатович, М.В. Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
Л 71 Ложкін, Георгій Володимирович. Економічна психологія [] : навч. посібник / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков; М-во освіти і науки України ; М-во освіти і науки України. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Професіонал, 2006. - 400 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-397 . - ISBN 966-8556-42-9 : 038.00 грн
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економічна поведінка -- экономическое поведение -- споживацька поведінка -- потребительское поведение -- грошова поведінка -- денежное поведение -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія підприємництва -- психология предпринимательства -- психологія багатства -- психология богатства -- психологія бідності -- психология бедности Анотація: Основні проблеми економічної психології: економічна свідомість, її складові, особливості економічної поведінки. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Спасєнніков, Валерій Валентинович; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
О-64 Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П86 Психологія [] : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / О. В. Винославська [та ін.] ; за наук. ред. О. В. Винославської. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : ІНКОС, 2009. - 389, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 978-966-8347-73-3 : 40.00 грн, 55.00 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): предмет психології -- предмет психологии -- об'єкт психології -- объект психологии -- психологія -- психология -- методи психології -- методы психологии -- развитие психики -- розвиток психіки -- психіка і організм -- психика и организм -- відчуття -- сприймання -- чувства -- восприятие -- память -- пам'ять -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- увага -- внимание -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- воля -- психология личности -- психологія особистості -- теорії особистості -- теории личности -- спрямованість особистості -- направленность личности -- темперамент -- характер -- здібності -- способности -- самосвідомість особистості -- самосознание личности -- психологічний захист -- психологическая защита -- психологія групи -- психология группы -- общение -- спілкування -- конфликт -- конфлікт -- студентська група -- студенческая группа -- маси і масова свідомість -- массы и массовое сознание -- стихийное поведение -- стихійна поведінка -- психологічний вплив -- психологическое влияние -- психологія реклами -- психология рекламы -- СМИ -- ЗМІ -- психологічні основи діяльності -- психологические основы деятельности -- "людина-оператор" -- "человек-оператор" Анотація: Висвітлено шість блоків проблем: предмет та основні етапи розвитку психології, психологія пізнавальних процесів, психологія емоційно-вольових процесів, психологія особистості, психологія групи, психологія діяльності в системах "Людина - техніка". Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Винославська, О. В.; Бреусенко-Кузнєцов, О. А.; Зливков, В. Л.; Апішева, А. Ш.; Винославська, О. В. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
П 86 Психология [] : учебник для экон. вузов / под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. : Питер, 2000. - 671 с. : рис., табл. - (Серия "Учебник нового века"). - Лит.: с. 646-671. - ISBN 5-8046-0114-8 : 15.50 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): история психологии -- історія психології -- филогенез -- філогенез -- центральная нервная система -- центральна нервова система -- социальная детерминация -- соціальна детермінація -- механизмы адаптации -- механізми адаптації -- психика -- психіка -- научение -- адаптация -- адаптація -- эмоции и чувства -- емоції і почуття -- мотивации -- мотивації -- внимание -- увага -- сенсорно-перцептивные процессы -- сенсорно-перцептивні процеси -- память -- пам'ять -- мышление интеллекта -- мислення інтелекту -- речь и мышление -- мова і мислення -- личность -- особистість -- развитие личности -- розвиток особистості -- социальная психология -- соціальна психологія -- межличностные взаимодействия -- міжособистісні взаємодії -- психология общения -- психологія спілкування -- психология трудовой деятельности -- психологія трудової діяльності -- клиническая психология -- клінічна психологія -- психиатрия -- психіатрія -- экономическая психология -- економічна психологія -- принятие решений -- прийняття рішень -- психология предпринимательства -- психологія підприємництва -- психология рекламы -- психологія реклами -- организационная психология -- організаційна психологія -- мотивация персонала организации -- мотивація персоналу організації Анотація: Учебник подготовлен группой ведущих российских ученых и преподавателей в соответствии с требованиями Государственного образовательного стандарта для бакалавров. Специальная часть посвящена конкретным формам прикладного использования психологических знаний в сфере экономики и производства. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дружинин, В. Н. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1) |
М14 Майдебура, Елена Владимировна. Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Г38 Гермес. Торговля и реклама [] : [сборник] / [сост., оформ. Б. М. Матвеева]. - Санкт-Петербург : Аллегория, 1994. - 473 с. : ил. - Коммент. в подстрочном примеч. - ISBN 5-87685-013-6 : 1080000.00 крб Зміст: Соболев, М. И. Очерки из истории всемирной торговли / М. И. Соболев. - С .9-202 Бутенко, В. А. Краткий очерк истории русской торговли / В. А. Бутенко. - С .203-360 Уперов, В. В. Реклама - ее сущность, значение, историческое развитие и психологические основы / В. В. Уперов. - С .361-473
Рубрики: Торгівля--Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): історія світової торгівлі -- история мировой торговли -- історія російської торгівлі -- история русской торговли -- історія реклами -- история рекламы -- психологія реклами -- психология рекламы Анотація: На основе анализа истории всемирной торговли и рекламы показаны особенности психологии и методов работы российских и зарубежных бизнесменов. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Матвеев, Б. М. \сост.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ф42 Феофанов, Олег Александрович. Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
А 73 Ануфрієва, Наталія Михайлівна. Соціальна психологія [] : навч. посібник / Н. М. Ануфрієва, Т. М. Зелінська, Н. О. Єрмакова. - К. : Каравела, 2011. - 295, [1] с. - Л-ра: с. 293-295. - ISBN 978-966-8019-99-9 : 65.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): социальная психология -- вітчизняна психологія -- отечественная психология -- особистість -- личность -- соціалізація -- социализация -- внутрішньоособистісний конфлікт -- внутреннеличностный конфликт -- діагностика особистості -- диагностика личности -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- психологія спілкування -- психология общения -- психологія малої групи -- психология малой группы -- психологія колективу -- психология коллектива -- прикладна соціальна психологія -- прикладная социальная психология -- служба сім'ї -- служба семьи -- психологія реклами -- психология рекламы Анотація: Основи нормативного курсу соціальної психології: розкрито специфіку дослідження особистості у соціальній психології, міжособистісні стосунки у великих та малих суспільних групах. Подаються методики дослідження особистості. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Зелінська, Тетяна Миколаївна; Єрмакова, Наталія Олександрівна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Євтушенко, О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту [] / О. В. Євтушенко> // Економіка та держава. - 2015. - N 9. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туризм--Реклама Кл.слова (ненормовані): туристичний продукт -- туристический продукт -- психологія реклами -- психология рекламы Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
П86 Психологія мас [] : навч. посібник / авт.-упоряд. Я. Кальба. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2012. - 207, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Л-ра: с. 202-207. - ISBN 978-966-10-2994-0 : 48.00 грн
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маси -- массы -- масова свідомість -- массовое сознание -- масова поведінка -- психология массовых настроений -- психологія масових настроїв -- управление массами -- управління массами -- массовое поведение -- психологія натовпу -- психология толпы -- громадська думка -- общественное мнение -- чутки -- слухи -- мода -- психологія реклами -- психология рекламы -- сублиминальное влияние -- сублімінальний вплив Анотація: У посібнику розкрито актуальні питання, пов'язані з такими масовими феноменами, як: масова свідомість, масова поведінка, масові соціально-психологічні явища тощо. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кальба, Ярослава \авт., упоряд.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |