С88 Студинская, Галина Яковлевна. Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [] / Г. Я. Студинская. - К. : Феникс, 2011. - 136 с. : табл., рис., портр. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Торгові марки--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): бізнес-планування -- бизнес-проектирование -- бізнес-проектування -- реалізація товару -- реализация товара -- цінова політика -- ценовая политика -- ринок -- рынок -- брендирование продукта -- брендування продукту -- реклама Анотація: Изложены вопросы практики бизнес-планирования, маркетинга и брендирования продукта. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К77 Крамаренко, В. І. Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\ Примірників всього: 3 ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1) |