Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу" Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельник, Юлія Миколаївна Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
П 68 Правове регулювання інформаційної діяльності в Україні [] : станом на 1 січ. 2001 р. / Держ. комітет інформ. політики, телебачення та радіомовлення України ; відп. ред. С. П. Павлюк ; упоряд. С. Е. Демський. - К. : Юрінком Інтер, 2001. - 687, [1] с. - ISBN 966-7784-60-6 : 53.00 грн, 17.42 грн, 30.00 грн
Рубрики: Інформаційна діяльність--Україна--Керівні й законодавчі матеріали Кл.слова (ненормовані): інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- свобода слова -- ділова репутація -- деловая репутация -- управління інформаційною діяльністю -- управление информационной деятельностью -- захист інформації -- защита информации -- реклама -- реєстрація ЗМІ -- регистрация СМИ -- ліцензування -- лицензирование -- патентування -- патентирование -- діловодство -- делопроизводство -- інформаційні відносини -- информационные отношения -- телебачення -- телевидение -- родіомовлення -- радиовещание -- інформаційні агенції -- информационные агенции -- використання ЗМІ -- использование СМИ -- використання інформації -- использование информации -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- видавнича діяльність -- издательская деятельность -- акти авторського права -- акты авторского права -- правовий захист журналістів -- правовая защита журналистов Анотація: Книга містить нормативні акти, які регулюють відносини інформаційної діяльності, гарантують свободу слова, право людини на інформацію, захист честі, гідності, ділової репутації, а також відшкодування моральної (намайнової) шкоди, завданої поширенням неправдивих відомостей. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Павлюк, С. П. \ред.\; Демський, С. Е. \упоряд.\; Державний комітет інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України Примірників всього: 8 БГ (2), ЧЗ (3), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: БГ (2), ЧЗ (3), ФОНД (2), ВВ (1) |
З-19 Законодавче регулювання торговельної та підприємницької діяльності. Кредитно-модульний курс [] : навч. посіб. / Н. М. Тягунова та ін. ; М-во освіти і науки України, Вищ. навч. закл. укооспліки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 134, [2] с. : табл. - Глосарій: с. 120-130. - Літ.: с. 131-132. - ISBN 978-617-673-229-7 : 105.00 грн
Рубрики: Підприємницьке право--Торговельні підприємства--Регулювання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): державне регулювання підприємницької діяльності -- Єдиний державний реєстр -- діяльність суб'єктів підприємництва -- договори у підприємницькій діяльності -- банкрутство суб'єкта підприємництва -- комерційне посередництво -- регулювання рекламної діяльності -- діяльність ринків -- регулювання валютних операцій -- ринок цінних паперів -- державне унітарне підпрємство -- приватні підприємства Анотація: Регулювання підприємницької та торговельної діяльності: соціально-економічний зміст, законодавче регулювання, роль комерційного посередництва, договори у підприємницькій діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тягунова, Наталія Михайлівна; Коросташов, Олександр Михайлович; Спориш, Оксана Анатоліївна; Іванов, Юрій Васильович; Міністерство освіти і науки України; Вищий навчальний заклад укоопспілки "Полтавський університет економіки і торговлі" Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Б28 Батра, Раджив. Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |