З-12 Забуранна, Л. В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика [] : монографія / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ "Європ. ун-т". - К. : Ліра-К, 2012. - 151, [2] с. : табл., рис. - Дод.: с. 141-145. - Л-ра: с. 146-151. - ISBN 978-966-2609-18-9 : 55.00 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Комунікації--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): туристичні підприємства -- туристические предприятия -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтингова оцінка -- рейтинговая оценка Анотація: Теоретико-методичні та практичні питання формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сіренко, К. В.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниПВНЗ "Європейський університет" Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |