Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1) |
Д40 Джефкінс, Френк. Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К44 Киселев, Юрий Николаевич. Банк идей для частного бизнеса: Путь к финансовой независимости. Как заработать первый миллион [] / Ю. Н. Киселев. - Киев : А.С.К., 2004. - 352 с. : ил. - Прил.: с. 344-351. - ISBN 966-319-012-4 : 7.60 грн
Рубрики: Малий бізнес--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): бізнесмен -- бизнесмен -- бізнес-проекти -- бизнес-проекты -- посередництво -- посредничество -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- кадрове агентство -- кадровое агентство -- агентство нерухомості -- агентство недвижимости -- сфера послуг -- сфера услуг -- торгівля -- торговля -- власне виробництво -- собственное производство -- бізнес-ідеї -- бизнес-идеи Анотація: Около ста готовых проектов малого бизнеса. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
О-36 Огилви, Дэвид. Откровения рекламного агента [] = Confessions of an advertising man : пер. с англ. / Д. Огилви. - Москва : Финстатинформ, 1994. - 109 с. - ISBN 5-7166-0024-7 : 340000.00 крб
Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): реклама -- рекламное агентство -- рекламне агентство -- клиенты-рекламодатели -- клієнти-рекламодавці -- удержание клиента -- утримання клієнта -- большая рекламная кампания -- велика рекламна кампанія -- рекламный текст -- рекламний текст -- рекламные объявления -- рекламні оголошення -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- телевизионные коммерческие передачи -- телевізійні комерційні передачі -- советы по рекламе -- поради по рекламі -- значение рекламы -- значення реклами Анотація: Рассматриваются методы управления современным рекламным агентством. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |