Б83 Бородкіна, Наталія Олександрівна. Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фіщук, Олександр Леонідович Примірників всього: 2 КР (1), ВВ (1) Свободны: КР (1), ВВ (1) |
Сердечна, Л. В. Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991-1996 рр. [] / Л. В. Сердечна> // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2016. - N 3. - С. 5-12. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Реклама--Історія--Україна Рекламний бізнес--Україна Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок -- рекламный рынок -- спожиавчі реклами -- потребители рекламы Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |